سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرگویی، حکیم را می لغزاند و بردبار را ملول می کند، پس پرگویی مکن که به ستوه آوری و کوتاهی مکن که خوار گردی . [امام علی علیه السلام]

داغترین ها


هیچ یادم نمی ره وقتی در رفسنجان طیف هاشمیان می خواستند تبلیغ بکنند وب سایت نوقات و دیگر وبها که نسبتی پشت پرده ای با هاشمیان داشتند برای جلب ارای مردم نوشتند

حمایت ائتلاف فراگیر اصول گرایان از آشیخ حسین

امّا بعد از پیروزی یادشون رفت که ایشان کاندیدای ائتلاف فراگیر اصولگرایان نیز بوده و برخیشون با ذوق زدگی نوشتند

پیروزی اصلاح طلبان در رفسنجان

البته این مرام اصلاح طلبانه که وقتی الاغه از پل میگذره دیگه شتر دیدی؟ اصلا شتر چیه؟! لبته برخی سایتهای نسبتا میانه رو این انصاف رو به خرج میدند و ایشان رو کاندیدای هر دو طیف ذکر می کنند ، امّا به هر حال واسه همینه که حاجی منتجب نیا وقتی جایی شکست میخوره و مردم بهش حال نمی دند عصبی میشه و شروع به مظلوم نمایی میکنه



داغترینها ::: دوشنبه 86/12/27::: ساعت 1:51 عصر


نظر آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی درباره تکرار برخی آیات قرآن

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در پاسخ به پرسشی درباره دلیل وجود تکرار در برخی آیات و داستان‌های قرآن کریم با اشاره به وجود دو گونه تکرار پاره‌اى از تاریخ ها و تکرار پاره اى از آیاتى که بیان کننده واقعیّت خاصّى در قرآن است، به تشریح دلیل آن پرداخت.

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از رسا، متن این پرسش و پاسخ بدین شرح است:

چرا در قرآن پاره اى از آیات تکرار شده و همچنین چرا پاره اى از داستانها در موارد متعدّد آورده شده است؟

پاسخ:

باید توجّه داشت قرآن مجید در مدّت بیست و سه سال بر حسب موقعیّت ها، حوادث و پیشامدهاى مختلف نازل شده است. قرآن یک کتاب خشک قانونى و یا یک کتاب کلاسیک نیست که قوانین و مسائل علمى را بطور دسته بندى شده بیان نماید. قرآن کتاب ارشاد، تبلیغ و هدایت است و هدف آن این است که حقایق زندگى انسانى و دستورات لازم براى رسیدن به کمال انسانى را بیان کند و از راه نفوذ در روح ها و افکار مردم و موضع قوانین اجتماعى صحیح، جامعه اى به وجود آورد که کمال مادّى و معنوى را دارا باشد. براى تأمین چنین هدفى، قرآن مجید درباره تمام موضوعات مورد لزوم سخن گفته است. قرآن تدریجاً و در حوادث مختلف و براى پاسخگویى به نیازهاى گوناگون در طول 23 سال نازل شده است. امّا در مورد تکرار در قرآن به دو نوع تکرار برمى خوریم:

برای کسب اطلاع بیشتر بر روی این لینک کلیک کنید http://www.shia-online.ir/article.asp?id=411&cat=1

 



داغترینها ::: دوشنبه 86/12/27::: ساعت 1:10 عصر


انتشار کتاب توهین آمیز به پیامبر(ص) در آمریکا + عکس

کتاب موهن به پیامبر اکرم(ص) با عنوان "چهره حقیقی محمد بزرگترین رواج دهنده ناسازگاری و جنگ در جهان" که اخیرا در آمریکا منتشر شده، نوشته "روبرت اسپنسر" نویسنده تندروی آمریکایی و از هواداران حزب جمهوری خواه آمریکاست.

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از العربیه، هفته نامه پرتیراژ آمریکایی "هیومن رایتس" به خوانندگان خود وعده داده است، کتاب گران قیمت توهین آمیز به پیامبر اکرم(ص) را به طور مجانی در اختیار آنان قرار دهد.

 برای عدم خیانت در امانت لینکش رو میزارم تا با سایتشون هم آشنا بشید http://www.shia-online.ir/article.asp?id=404&cat=1



داغترینها ::: دوشنبه 86/12/27::: ساعت 12:37 عصر



مردان کوتاه قد حسودترند!

خیلی باید ببخشید چون حرف من نیست راستش و بخوای چون قد خودم مثل شاخ شمساد وری وری با حال بود یه لحظه جو گرفتم و ...

حالا زیاد ناراحت نشو اینم مثل همه ی پژوهشهای متولد افکار انسانهای دور از خدا امکان نقضش فردا هست لذا جوش نیار و بیخود حرکات کششی رو در برنامه ی سال هشتاد و هفتت قرار نده.

آخ این دیگه کیه؟ چقدر طرف حرف میزنه! حالا خبر و بگو.

با من بودی ؟ تقصیر مامانته که ادب یادت نداده . اصلا به من چه؟ خودت بخوون

پژوهش هایی که اخیرا در هلند انجام شده نشان می دهد که مردان کوتاه قد حسودتر از دیگر مردان هستند.

به گزارش شیعه آنلاین، در ادامه گزارشی که پس از انجام این پژوهش های صادر شده آمده: در صورتی که رقیب مردان کوتاه قد افرادی ثروتمند، قدرتمند و جذاب باشند، این مسأله باعث خشم شدید و حسادت آنان می شود اما افراد بلند قامت معمولا افرادی بی خیال هستند و به چنین چیزهایی اهمیت نمی دهند.

 


در این گزارش همچنین آمده: اما زنان معمولا در مسائل زیبایی از یکدیگر حسادت می کنند



داغترینها ::: دوشنبه 86/12/27::: ساعت 12:27 عصر


علمای عربستان سعودی اخیرا طی بیانیه ای فتوای تحریم اهدای گل به بیماران را به اطلاع مسلمانان جهان رساند

مشتی حالا چی شده اینقدر عجله داری؟ بابا دیر که نمیشه، حالا مردم یه روز دیرتر بفهمند که شما چقدر ... البته اهل ذوقی میگفت دو دو تا هیجده تا ؛ کی به کیه؟ فتوای وهابیته دیگه.

اینم لینکش http://www.shia-online.ir/article.asp?id=405&cat=1 



داغترینها ::: دوشنبه 86/12/27::: ساعت 1:30 صبح


یک شرکت آمریکایی با هدف توهین به دین مبین اسلام و مقدسات اسلامی، به چاپ کردن عکس مسجد بر روی لباس زیر اقدام ورزیده است

البته یادت نره که آزادیه، این حق هر نفهمی است که روز به روز در چشم جهانیانِ آزاده خوارتر بشه،پس اعتراض بی اعتراض و الا حقوق بشر رعایت نمیشه و بعد از اون؛ هرگز نشه فراموش لامپ ابو غریبها خاموش،

اینم لینکش http://www.shia-online.ir/article.asp?id=386&cat=1

 



داغترینها ::: دوشنبه 86/12/27::: ساعت 1:20 صبح


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 0
کل بازدید :6341
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
داغترینها
یه آدم با حال، اصلا فکرشو نمی تونی بکنی.این یکی از محالاته بیخود زور نزن. تو میخوای مثل من باشی؟! هیهات. می دونی من کیم؟ بابا من یک طلبه ام، نه اشتباه لپی بود، من یک حجت الاسلامم، نه آیت الله، نه امام، نه آخرین نبی، نه انا ربکم الاعلی، نه بالاتر از هر خدا ؛ ببخشید یه لحظه خوابم برده بود. راستش منم یکی مثل همه یکی های که هزاران یکی یکی گناه دارند و امید هزاران هزار دعای خیر یکی های ملّت روح.
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<